wtorek, 4 lipca 2017

Ulubieńcy czerwca 2017

Oto top 6 kosmetyków, które bardzo polubiłam i regularnie używałam w czerwcu:


1. Ałun w spray'u - idealny na podrażnioną skórę
2. Spray przyspieszający suszenie i układanie włosów Taft - kupiłam na próbę, nie wierząc w jego właściwości. Po zastosowaniu uwierzyłam i jest moim ulubieńcem
3. Mgiełka utrwalająca makijaż Avon Mark - spełnia swoje zadanie, nie szczypie w oczy, nie ściąga skóry
4. Krem z filtrem SPF 30 Iwostin - lekko tłusty, ale nie kłóci się z makijażem
5. Peeling do ust Sylveco - świetnie spełnia swoje zadanie, nie podrażnia skóry
6. Żel aloesowy Holika Holika - świetnie się sprawdza na wielu płaszczyznach. Ja używam jako maseczka do twarzy, krem na skórę podrażnioną słońcem oraz po ugryzieniach komarów.

To moja ulubiona szóstka ostatniego miesiąca, a jakie są Wasze ulubione kosmetyki??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...