wtorek, 7 lipca 2020

Denko czerwcowe z lekkim poślizgiem

Już czas na kolejny projekt denko czyli  zestawienie zużytych kosmetyków w ostatnich tygodniach. Czy wszystko się nam sprawdziło czy pojawiły się kosmetyczne niepowodzenia...


  • Nacomi puder do kąpieli Greckie Lato - piękny zapach, średnio wydajny, nie wysusza skóry
  • Fito kosmetik sól do kąpieli antycelulitowa himalajska - bez szczególnego zapachu, nie wysusza skóry, stosowałam z płynem do kąpieli
  • ElfaPharm sól do kąpieli Litchi & Patchuli - genialny zapach, silnie zabarwia wodę, średnio wydajna
  • Avon PlanetSpa regenerująco - odżywczy olejek do twarzy, ciała i włosów - średnio gęsta konsystencja, dobrze się wchłania, ma ładny zapach, średnio wydajny
  • Kallos maska nabłyszczająca - bardzo wydajna o delikatnym zapachu, włosy są gładkie i odżywione, ułatwia ich rozczesywanie
  • Avena balsam do ciała z kolagenem - bardzo szybko się wchłania, skóra jest odżywiona, jest wydajny
  • AA botanical essence Konopie odżywczy krem kojący - konsystencja lekka i treściwa jednocześnie, stosowałam na przełomie zimy i wiosny, chronił skórę wystawioną na niekorzystne stany pogodowe
  • VisPlantis krem regenerujący filtrat śluzu ślimaka - krem o treściwej konsystencji, stosowałam na noc, skóra była odżywiona i napięta



  • Yves Rocher peelingujący olejek do dłoni - dobrze peelinguje skórę, a olejek fajnie wygładza i odżywia dłonie
  • Rituals balsam do ciała Ritual of Sakura - piękny zapach, szybko się wchłaniał, skóra była nawilżona
  • Buna przeciwzmarszczkowa maseczka odmładzająca Rozmaryn - wydajna, nie podrażnia skóry, po zastosowaniu skóra napięta i odżywiona, duży plus nie trzeba jej zmywać, ma charakterystyczny zapach
  • Buna odżywcza maseczka relaksująca Melisa - wydatna, o charakterystycznym zapachy, koi i nawilża skórę, nie trzeba zmywać, nie podrażnia
  • Taft lakier do włosów Ultimate Hold - kolejne opakowanie, nie skleja włosów i ich nie obciąża
  • GlissKur odżywka do włosów z keratyną chroniąca kolor - o średniej konsystencji, wydajna, włosy miękkie, gładkie i dobrze się rozczesują, ochrona koloru na średnim poziomie
  • Bielenda 2-fazowy płyn do demakijażu oczu Bawełna - wydajny, dobrze radzi sobie z mocnym makijażem oka, nie podrażnia


  • Avon Mark utrwalający spray do makijażu -na początku dobrze utrwalał makijaż i go scalał, z czasem moja skóra się przyzwyczaiła i nie było już takich efektów
  • Eveline Matt my day banana puder do twarzy - daje ładny mat, bez efektu maski, utrwala makijaż na przyzwoitym poziomie
  • Lovely odżywka wygładzająca płytkę paznokcia - dobrze chroni płytkę paznokcia, stosowałam samodzielnie i pod lakier klasyczny - w obu przypadkach dobrze się sprawdzała
  • Avon True 5 in One tusz do rzęs - tusz ładnie rozdzielał i wydłużał rzęsy, nie osypywał się ani nie odbijał na powiece - szczoteczka nie przypadła mi do gustu
  • Bell lakier do paznokci - ładny kolor, trwałość średnia
  • Hean utrwalająca baza pod makijaż - wydajna, utrwalenie makijażu na średnim poziomie, nie podrażniała, dobrze współpracowała z różnymi podkładami
  • Wibo #mood utrwalający spray do makijażu z efektem świetlistego wykończenia - puder bardzo miałki, świetnie sprawdzał się do matowych podkładów, z którymi dobrze współpracował
  • Oriflame TheOne korektor true beidge - korektor o średni kryciu i dobrej trwałości, nie wchodził w zmarszczki
  • Avon Mark żelowy top coat - mój ulubieniec w tej kategorii, bardzo dobrze utrwala lakier i przyspiesza jego wysychanie

Podoba się Wam taka krótka charakterystyka poszczególnych kosmetyków? Czy może pozostać przy obszerniejszych opisach? Dajcie znać w komentarzach ;)
Pozdrawiamy K&A

9 komentarzy:

  1. Niezłe denko;) tusz z Avonu sprawdzał się u mnie super, puder z Nacomi także kiedyś miałam i miał cudowny zapach ale był niewydajny 😟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tego pudru będzie o wiele więcej w opakowaniu;)

      Usuń
  2. No, no całkiem pokaźne to denko :D
    W moim zestawieniu jest o wiele mniej produktów, bo i czerwiec był uboższy w testowanie nowości i ich sukcesywne zużycie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow naprawdę sporo tego! a ja nie znam nic ;D kompletnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba taka krotka charkterystyka, jak to mówi się po niderlandzku 'kort en krachig' - 'krótko i silnie' xD Żadnych produktow z tej listy nie miałam :(

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne te denko :D
    Naprawdę dosyć dużo tego jest!
    Żadnych produktów z tej listy nie miałam niestety, ale może się na coś skuszę żeby przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć sporo tych kosemtyków, a i tak żadnego z nich nigdy nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo fajnych i znanych mi kosmetyków :) Miałam lakier do włosów z Taft i był fajny z Avonu olejek do twarzy, włosów i ciała i byłam z niego zadowolona i mam żelowy top coat z Avonu, którego używam już od jakiegoś czasu niezmiennie, chyba to najlepszy kosmetyk z tej firmy jaki kiedykolwiek miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelowy top coat też u mnie jest numerem jeden;)

      Usuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...