wtorek, 28 lipca 2020

Co warto kupić na Aliexpres cz1

Zakupy na Aliexpres to temat rzeka. W kilku kolejnych postach chciałabym pokazać co moim zdaniem warto tam zakupić, pojawi się także post odnośnie rzeczy, których nie polecam.

  1. Biżuteria
    Zakupy na Aliexpres zaczęłam właśnie od biżuterii. Jestem kolczykowa maniaczką, a ilość modeli na tej stronie spowodowała u mnie pozytywny szok. Wybór jest przeogromny i każdy znajdzie cos dla siebie. Oczywiście trzeba dokładnie oglądać zdjęcia i czytać opisy, ponieważ nie raz zdarzało mi się, że przychodziły kolczyki, które zaskakiwały mnie swoim rozmiarem. 
    
    Na zdjęciu kilka różnych modeli kolczyków, ale kupuję także pierścionki czy naszyjniki. Koszt w zależności od sprzedawcy i aktualnych promocji to od nawet 4zł do ok 16zł

Linki do kilku ofert tutaj:


    2. Case na telefon
    
    W tym wypadku wybór modeli jest przeogromny, a ceny także bardzo przystępne. Casy są bardzo dobrzej jakości i dużo wytrzymują;) Te na zdjęciu zakupione u dwóch różnych sprzedawców Koszt to 9 oraz 7,50 zł za sztukę

Link do jednej z ofert: Case

Przy zakupach zwracajcie uwagę na darmową przesyłkę, ponieważ obecnie coraz więcej sprzedawców nalicza dość wysokie koszty przesyłki.

I to na ten moment wszystko co chciałabym Wam szczególnie polecić :) 

Dajcie znać w komentarzach co Wam się udało fajnego kupić na Aliexpress?

3 komentarze:

  1. Lubię zamawiać biżuterię na ali, większość rzeczy była fajna, choć trafiło się też kilka niewypałów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Casy na telefon uwielbiam z Aliexpress❤ super są też tła do zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już trochę biżuterii. Lubię też różne gumki do włosów czy pędzle do makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...