środa, 1 lipca 2020

Ulubieńcy czerwca

Kolejny miesiąc, w którym królowała pielęgnacja, jednak znalazły się fajne kosmetyki makijażowe. Jakie kosmetyki w tym miesiącu przypadły mi do gustu - zapraszam do przeczytania



  • Oriflame Love Nature krem Aloe vera - krem o lekkie konsystencji, szybko się wchłaniał, pozostawiając skórę nawilżoną, świetnie współpracował z makijażem

  • Paese Puff cloud - puder pod oczy świetnie utrwala korektor, dzięki czemu nie wchodzi w zmarszczki, nie robi efektu flashback, nie wysusza skóry pod oczami

  • AA Matt fixer - mgiełka utrwalająca makijaż zamknięta w poręcznej buteleczce z dobrym atomizerem, ładnie scala makijaż i przedłuża jego trwałość

  • Bielenda Serum różane - wracam do mojego starego ulubieńca, świetnie koi cerę, łagodzi zaczerwienia i nawilża, dobrze się wchłania i jest wydajne

  • Bielenda Supremelab krem przeciwzmarszczkowy na noc - szybko się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną i napiętą, nie podrażnia skóry 
To moja piątka ulubieńców - znacie któryś z tych kosmetyków? Dajcie znać w komentarzach
Pozdrawiam K

1 komentarz:

  1. Mam mgiełka z AA ale w wersji nawilżającej i chyba muszę w końcu zacząć ją używać bo jakoś o niej zapomniałam 🙈 ciekawi mnie natomiast ten puder pod oczy Paese 😉

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...