wtorek, 7 maja 2019

Plany na denko

Żeby siebie jeszcze bardziej zmobilizować do zużywania kosmetyków szczególnie takich, których zostało już niewiele postanowiłam rozpocząć nowy cykl na blogu. Pokaże Wam co planuję zużyć w przeciągu tygodnia, dwóch tygodni i do końca miesiąca.

1. Denko do końca tygodnia:


2. Denko do końca dwóch tygodni
3. Denko do końca miesiąca


Na początek nie postawiłam sobie zbyt wysoko poprzeczki, najtrudniej będzie mi zużyć perfumy, bo cały czas ciągnie mnie do czegoś nowego w tej kwestii. Trzymajcie kciuki :))
A czy Wy robicie sobie takie plany dotyczące zyżywania kosmetyków?
Pozdrawiamy K&A

3 komentarze:

  1. U mnie raczej na bierząco wszystko jest zużywane . Jedynie z balsamami mam problem bo lubię mieć otwartych kilka na raz ;) jak ten krem z Avon-u się sprawdza ? Bo właśnie czeka u mnie w kolejce na użycie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właściwie baza na początku sie z nią nie polubiłam nie widziałam żeby cokolwiek robiła. Teraz do niej wróciłam i ładnie wygładza cerę i lekko ją matowi - mi się taki efekt podoba

      Usuń
  2. U mnie jeśli chodzi o denko to ciężko mi zawsze zużyć do końca ,bo mam czasem za dużo kosmetyków. Ten tusz z Rimmela świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...