wtorek, 20 czerwca 2017

Denko 3

Kolejne zużycia z ostatnich tygodni


1 i 2 Lakier do włosów Taft - tu nie trzeba dużo pisać, bo to nasi ulubieńcy. Świetnie utrzymują moje niechętne do współpracy włosy, jednocześnie nie tworząc skorupy
3. Lakier do włosów Wellaflex - słabo utrwala włosy, muszę nałożyć naprawdę dużo produktu, aby włosy utrzymywały się. W konsekwencji włosy szybko mi się przetłuszczają, a lakier jest niewydajny.
4. Avon - odżywka termoochronna do włosów w sprayu - przyjemny zapach, wydajna. Ciężko mi ocenić czy rzeczywiście chroni włosy przed wysoką temperaturą, bo używałam jej bardzo nieregularnie.
5. Ziaja Żel micelarny do twarzy Mięta i Ogórek - używałam głównie do demakijażu, lecz bardzo rozwadniał podkład nie zmywając go. Czasem używałam rano do oczyszczenia twarzy - skóra była miękka i lekko zmatowiona, ale bez specjalnych efektów. Raczej nie kupię ponownie.
6. Planet Spa Avon - krem do rąk - świetny! Idealna wielkość do zużycia, gdyż zapachy kremów i balsamów szybko mi się nudzą oraz idealny wymiar do torebki. Przyjemny zapach, lecz nieco cięższy, raczej na jesień/wczesną wiosnę. Krem gęsty i treściwy, lecz szybko się wchłaniał.
7. Tusz do rzęs Scandaleyes - świetna szczoteczka silikonowa, zaprojektowana w taki sposób aby dokładnie wytuszować krótsze rzęsy w kącikach oczu. Niestety tusz chyba dosyć długo leżał w drogeryjnej szafie bo zaczął nieprzyjemnie pachnieć w kilka tygodni po otwarciu, a niedługo potem wysechł.

8. Bania Agafi maska antycelulitowa do ciała - o błotnistej formule, bardzo przyjemny zapach. Dosyć mała pojemność jak do używania na brzuch czy uda, więc ciężko dostrzec efekty, ale po użyciu skóra była bardzo miękka i jędrna.
9. Bania Agafi peelnig do stóp - drobnoziarnisty peeling o ziołowym zapachu. Wspiera usuwanie nagniotków i zrogowaceń skóry. Pozostawia stopy miękkie i gładkie. Kupię na pewno, jest to już kolejne opakowanie.
10. Mydło Yope o zapachu wanilii - nie przesusza dłoni, jest bardzo wydajne, zapach nie jest mdły ani duszący
11. Woda różana Bielenda - mój ulubieniec. Nie podrażnia skóry twarzy, nie powoduje ściągnięcia skóry. Ma delikatny, ale nie przytłaczający zapach. Na pewno do niej wrócę.
12. Próbka perfum - zapach jest kwestią gustu, dosyć dobrze utrzymywał się na skórze przez cały dzień, jednak taka forma próbki jest kiepska - perfumy wylały się szybko nie tam gdzie trzeba - na dłonie i szafkę ;-)
13. Maseczka Oriflame kojąca - przyjemnie nawilża i koi wrażliwą skórę. Dopasowała się również do potrzeb cery tłustej i wygładziła i nawilżyła lekko skórę po silnych zabiegach oczyszczających.
14. Dezodorant w kulce Nivea Fresh control - jak dla mnie BUBEL, na opakowaniu obiecano świeżość do 48 godzin, a dezodorant nie utrzymywał świeżości skóry nawet przez dwie godziny
15 Bioaqua zabieg na nos - trzy etapy pielęgnacji, płatek przygotowujący do zabiegu, plasterek właściwy oraz etap trzeci kojący. Zamówione z Aliexpress, lecz sprawdzony dostawca. Chyba najlepsze plastry na wągry, jakich kiedykolwiek używałam.

Używałyście któregoś z tych kosmetyków, jak się Wam sprawdziły?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...