sobota, 28 października 2017

Recenzja Krem Ogórek Ziaja

W kilku słowach chciałabym opisać moje wrażenia odnośnie kremu ogórkowego z Ziaji.

Jest to krem nawilżający przeznaczony do cery tłustej, mieszanej i normalnej z wyciągiem z miąższu z ogórka oraz z witaminą A, E oraz prowitaminą B5 - moja skóra jest mieszana ze skłonnością do podrażnień.

Producent obiecuje między innymi:
- aktywne nawilżenie skóry
- działanie kojące
- normalizację działania pracy gruczołów łojowych

Jego zalety według mnie to:
- lekka konsystencja, która szybko się wchłania
- delikatny, przyjemny zapach
- nie podrażniał skóry i nie powodował uczucia ściągnięcia
- dobrze nawilżał
- lubił się ze wszystkimi podkładami i kremami BB, których używałam

Na początku uważałam, że jego wadą jest dość duże opakowanie (100ml), co sprawi, że moja skóra się do tego kosmetyku przyzwyczai i jego działanie nie będzie już tak dobre - jednak tak się nie stało.
Na pewno wrócę jeszcze do tego kremu i spokojnie mogę go polecić.

Używałyście tego kremu? A jakie kremy do cery mieszanej polecacie?

2 komentarze:

  1. Może kiedyś się skuszę na niego :) Ja z Ziaji używałam kremu bodajże kakaowego i byłam zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tonik z tej serii. Nie wiedziałam nawet, że mają też krem. ;)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...