sobota, 23 grudnia 2017

Lakiery do paznokci na zimę

Zima to czas kiedy na moich paznokciach goszczą o wiele mocniejsze i ciemniejsze kolory. Jestem zwolenniczką tradycyjnych lakierów, ponieważ po hybrydach muszę poświęcić co najmniej pół roku, żeby paznokcie wróciły do dobrej kondycji. Ponadto lubię zmieniać często kolory na paznokciach.

Oto moje  kolorystyczne zestawienie:
1. Oczywiście odcienie czerwieni
  • Avon nr 27
  • GR nr 56
  • Mexmo nr49
2. Fiolety
  • GR nr 106
  • GR nr 60
3. Brązy
  • GR 67
  • Avon bronzess
  • Catrice nr 60

4. Moje ukochane zielenie
  • Avon - emerald elegance
  • GR nr 86
  • Avon - green with envy
5. Lakiery z drobinkami, bo przecież błysk też musi być
  • Avon - graphite 
  • Lovely nr 01
  • GR nr 103
  • Ados nr 802
Bardzo lubię miksować ze sobą te kolory, dodać trochę brokatu (czasami nawet więcej niż trochę), a kiedy mam ochotę na klasykę, to na moich paznokciach ląduje najczęściej czerwień albo brąz

A jakie kolory królują na Waszych paznokciach w okresie zimowym?
Pozdrawiam KK


3 komentarze:

  1. Ja co prawda hybrydy lubię, ale zwykłych lakierów używam do stempli. A twoje kolory całkiem mi się podobają, a szczególnie czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony na święta zawsze się sprawdza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień zawsze spoko :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...