środa, 4 kwietnia 2018

Ulubieńcy marca

Witajcie w podsumowaniu ulubionych kosmetyków minionego miesiąca.
Pierwszy raz od dłuższego czasu pojawiło się więcej kosmetyków do makijażu. Jest to spowodowane zmianami jakie wprowadzam w pielęgnacji - muszę na nowo dogadać się z moją skórą:)


1. My secret Loose transparet powder - bardzo dobry do utrwalania okolic oczu i nie tylko. Świetnie współgra ze wszystkimi podkładami jakie mam, nie powodując ich ważenia.

2. Inglot baza pod cienie - produkt niezwykle wydajny, który bardzo dobrze radzi sobie z moją opadającą i tłustą powieką. Cienie zostają na miejscu, nie rolują się i pięknie wyglądają przez długie godziny

3. Golden Rose Soft Matte nr 111 - piękny kolor, formuła bardzo komfortowa dla ust - o wiele mniej je przesusza

4. Fitomed Lawendowa mgiełka do twarzy - mgiełka o delikatnym zapachu, dobrze odświeża i lekko matuje skórę. Stosuję także pod makijaż i dobrze się sprawdza

5. Bingo Spa Sól do kąpieli Polinesian Noni - rewelacyjny, delikatny zapach. Sól jest drobna i szybko rozpuszcza się w wodzie. Nie powoduje podrażnień, skóra jest odświeżona i nawilżona

6. Yves Rocher peeling do dłoni z olejkiem - używanie tego kosmetyku to sama przyjemność, dłonie są gładkie, odżywione i nawilżone

7. Yves Rocher Oczyszczający szampon pokrzywowy - bardzo dobrze oczyszcza włosy, nie powoduje podrażnień skóry. Dzięki niemu zyskałam dodatkowy dzień bez konieczności mycia włosów.

8. Bell Hypoalergenic  korektor pod oczy - dobrze wyważony kolor, lekka konsystencja i jak dla mnie dobre krycie. Korektor nie zbiera się w zmarszczkach, współpracuje z wszystkimi podkładami jakie mam. Po opakowaniu widać jak często go używam:)

9. Podkład Boutjois 123 Perfect Foundation Ivory- szczerze powiem, że na początku nie polubiłam się z tym podkładem, ale kiedy zaczął się sezon grzewczy i moja skóra zmieniła swe potrzeby musiałam zmienić podkład i od niechcenia wzięłam właśnie ten. Okazało się, ze to strzał w 10. Dobre krycie, dobry kolor, dobrze współpracuje z korektorem z Bell, dobrze utrzymuje się na twarzy. Czego chcieć więcej;))

Czy któryś z tych produktów jest również Waszym ulubieńcem?
Czekamy na komentarze!


1 komentarz:

  1. Fajni ulubieńcy 😊 Znam i bardzo lubię podkład Bourjois. Jest idealny na cieplejsze dni dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...