poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Ulubieńcy marca

Kolejny miesiąc za nami czas więc podsumować go pod względem kosmetycznym. Ulubieńców nie będzie wielu, ponieważ ostatnio trafiam na same średniaki, nawet moi wcześniejsi ulubieńcy teraz sprawdzają się jedynie OK. Nie przedłużając:


  • EYLURE cień do brwi - nie mając ostatnio szczęścia do kredek wróciłam do malowania brwi cieniami. Te cienie mają ładny brązowy kolor w dwóch odcieniach, które nie wytrącają się w stronę rudości i utrzymują się cały dzień. W zestawie jest również beżowy cień, jednak jego nie używam
  • Yves Rocher podkład Super Mat - podkład ma średnie krycie, daje satynowo - matowe wykończenie, dobrze się utrzymuje nawet na nosie, a to jest u mnie problematyczna strefa. Trzeba uważać z pudrem - przypudrowany mocno matującym pudrem u mnie wygląda brzydko i potrafi zrobić się ciastko
  • Bio Fresh balsam do ust - ma lekki różany zapach, jest dość twardy, ale dobrze aplikuje się na usta. Świetnie odżywia usta szczególnie po użyciu matujących pomadek
  • Green Pharmacy krem do rąk Róża - przyjemny krem o lekkim różanym zapachu, wygładza, odżywia i nawilża dłonie, szybko wysycha
  • Soraya Mania Oczyszczania płyn micelarny - pierwsze co zauważyłam to jego zapach - delikatna frezja, mogłabym go używać dla samego zapachu, który uwielbiam. Płyn dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia skóry, jest wydajny
  • Avon TRUE Nourishing olejek do ust - rewelacyjnie wygładza, zmiękcza i nawilża usta. 
  • Avon True utwardzająca baza do paznokci - dobrze współpracuje z lakierami, czasami maluję paznokcie tylko tą bazą, żeby ochronić paznokcie przed czynnikami zawnętrzymi
  • My Secret Disco Ball - rozświetlacz o delikatnym różowym zabarwieniu, na twarzy tworzy delikatną poświatę, którą można stopniować, nie posiada widocznych brokatowych drobin
To moja zbieranina ulubieńców. Stosowałyście któryś z tych kosmetyków - jeśli tak jakie macie wrażenia? Pozdrawiam K

3 komentarze:

  1. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie bazę z Avonu ale dawno temu jej używałam. Ciekawi mnie płyn micelarny bo chętnie siegnełabym po coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten rozświetlacz ale u mnie wielkiego wow nie zrobił 😉

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...