piątek, 2 sierpnia 2019

Rozczarowania kosmetyczne

W dzisiejszym poście trochę ponarzekam na kosmetyki, które się u mnie niestety nie sprawdziły


1. Organic Shop żel pod prysznic marakuja i kokos
  • zapach kokosa zupełnie dla mnie niewyczuwalny
  •  zapach jest bardzo delikatny
  •  żel bardzo słabo się pieni, przez co jest nieekonomiczny w użyciu
  •  z pompki wydostaje się mała ilość produktu
Na plus:
  • nie podrażniał i nie wysuszał skóry
2. Lakier do paznokci Korres nr 302
  • przy wysychaniu bardzo się kurczy, przez co wygląda jak by się go nosiło już dobrych parę dni
Na plus
  • piękny kolor
3. Tołpa dermo face CC matujący krem koloryzujący
  • ma przyjemny zapach, który po dłuższym stosowaniu staje się męczący
  • strasznie się ciastkuje i spływa z twarzy bez względu na to czy położyłam wcześniej bazę czy nie, zmieniłam również krem, ale również bez pozytywnego rezultatu
  • skóra bardzo szybko się wyświeca
Na plus
  • Filtr 30
4. NYX  baza pod makijaż HD studio Photogenic
  •  nie zauważyłam żadnego działania - ani wygładzenia skóry ani utrwalenia makijażu
  •  bardzo źle wygląda na twarzy w połączeniu z kremami BB i CC
Tak wygląda lista moich rozczarowań. Czy u Was tez ostatnio coś się takiego trafiło?
Pozdrawiam K&A

4 komentarze:

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...