sobota, 17 sierpnia 2019

Krótka recenzja Avena collagen

Dzisiaj krótka recenzja balsamu do ciała marki Instituto Espanol Avena collagen ze śluzem ślimaka.

Producent obiecuje:
  • uzupełnienie braków wody w skórze
  • wygładzenie i miękkość
  • zmniejszenie przebarwień i otwartych porów
Moje obserwacje:
  • ma delikatny, przyjemny zapach
  • ma bardzo lekką komsystencję
  • bardzo szybko się wchłania
  • skóra jest gładka 
  • nie podrażnia skóry
  • nawilżenie jest według mnie na średnim poziomie
Nie zauważyłam zmniejszenia otwartych porów, a na zmniejszenie przebarwień jeszcze jest za wcześnie żeby cokolwiek powiedzieć.
Ja nie za bardzo przepadam za balsamami i masłami do ciała. Ogromną zaletą tego balsamu jest to, że bardzo szybko się wchłania i skóra jest gładka i ładnie wygląda. Na pewno go wykorzystam.

Balsam otrzymałam do testów w ramach akcji strony Ambasadorka Kosmetyczna
Miałyście do czynienia z balsamami tej marki?
Pozdrawiamy K&A

2 komentarze:

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...