poniedziałek, 9 marca 2020

Denko lutowe

Kolejna odsłona kosmetycznego denka. Tym razem jest to tylko pielęgnacja.


  •  Tanita Plastry do depilacji ciała z woskiem - sięgnęłam po plastry kiedy mój depilator się zepsuł, ale się zawiodłam ponieważ bardzo słabo wyrywały włoski nawet te sporej wielkości
  •  Avon Care Krem do twarzy, rąk i ciała kokos - przede wszystkim miał genialny zapach, konsystencja była dość gęsta jednak bardzo dobrze rozprowadzał się na skórze i szybko się wchłaniał, nie pozostawiając tłustej warstwy, nie podrażniał skóry
  •  Joanna Naturia Kąpiel solankowa o zapachu lasu - świetny zapach, bardzo wydajny, nie podrażniał i wysuszał skóry
  •  Bania Agafii Peeling do ciała jałowcowy tonizujący - miał charakterystyczny jakby ziemisty zapach, co mi zupełnie nie przeszkadzało, zawierał w sobie cząstki roślinne. To taki peeling o średniej grubości - bardzo przyjemnie mi się do używało
  •  Fito Kosmetik Sól do kąpieli antycelulitowa - praktycznie nie ma zapachu i po wsypaniu do wody praktycznie nie widać, że jest w niej sól, właściwości antycellulitowych też nie zauważyłam. Ja do tej soli dolewałam płynu do kąpieli
  •  Herbal Care Olejkowy płyn do demakijażu oczu kwiat migdałowca - dobrze zmywał makijaż, nie zostawiał tłustej warstwy i nie szczypał w oczy - często do niego wracam
  •  Avon True Zmywacz do paznokci - dość skuteczny w działaniu, średnio wydajny



  •  Fitomed Różana mgiełka do twarzy odświeżająco nawilżająca - świetna mgiełka idealna na lato i nie tylko, bardzo fajnie odświeża cerę, łagodzi podrażnienia, nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry
  •  Herbal Care Suchy szampon piwonia - jeden z moich ulubionych suchych szamponów, bardzo dobrze odświeża włosy, nie zostawia dużo białej poświaty
  • Avon Styling Lakier do włosów 24 hour hold - jest dość mocny i potrafi skleić włosy, ze względu na obrotowe zamknięcie używałam go głównie na wyjazdach
  • Taft Lakier do włosów ultra strong - tej marce lakierów do włosów jestem wierna od lat, nie sklejają włosów, nie powoduje ich obciążenia ani szybszego przetłuszczania się
  •  Equilibra Argan Szampon do włosów osłabionych i matowych - włosy były po nim gładkie, miękkie, błyszczące, ze względu na małą pojemność był nieekonomiczny
  •  Kneipp Pielęgnacyjny olejek do kąpieli kwiat migdała - piękny delikatny zapach, nie podrażniał ani nie wysuszał skóry, ale znów małe opakowanie nie pozwala w pełni przetestować
  •  Iwostin Capillin Koncentrat miejscowy dla skóry naczynkowej - sprawiał, że miejsca z widocznymi naczynkami były ukojone a naczynka mniej widoczne szczególnie na płatkach nosowych - na pewno jeszcze go niego wrócę
  •  Floslek żel pod oczy i do powiek ze świetlikiem i aloesem - przyzwoity żel, niwelował opuchliznę pod oczami, dobrze współgrał z kosmetykami do makijażu
  •  Floslek lip care Pomadka ochronna do ust z filtrem UV - idealna na zimniejsze dni chroniła usta przed spierzchnięciem 
A jakie są Wasze doświadczenia z tymi produktami?
Piszcie w komentarzach 😄
K&A 💕

1 komentarz:

  1. Krem z Avonu oczywiście znam i bardzo lubię;) reszta kosmetyków jest dla mnie totalnie nieznana

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...