wtorek, 18 sierpnia 2020

Buble kosmetyczne ostatnich tygodni

Niestety kolejny raz trafiłam na kosmetyki, które zupełnie mi się nie sprawdziły. Jeśli jesteście ciekawi co mnie zawiodło to zapraszam 

Eco Lab Bio deodorant 

  • dezodorant w kulce, który miał mieć działanie odświeżające, niestety jego działanie jest znikome, ponieważ u mnie już po godzinie czułam się jakbym nie użyła żadnego dezodorantu
Essence lash & brow żel do brwi i rzęs

  • kolejny kosmetyk, który nie robi zupełnie nic - brwi wyglądają na mokre, ponieważ z opakowania wydobywa się za dużo produktu i szczoteczkę trzeba porządnie oczyścić przed użyciem 
  • w żadnym stopniu nie utrwala brwi i bardzo długo schnie

Eveline Magic Blender

  • wchłania bardzo dużo podkładu
  • bardzo ciężko ją domyć
  • nierówno nakłada podkład tworząc plamy i smugi
Wibo Pro Beauty Flock Sponge
  • ciężko dokłada się podkład na już istniejącą warstwę
  • podkład nakłada nierówno i tworzą się smugi
  • ciężko ją domyć
Czy któryś z tych kosmetyków także Was zawiódł? A może się sprawdza? Ja jak widać nie mam szczęścia do gąbek do makijażu - może macie jakieś godne polecenia? Napiszcie w komentarzach.
Pozdrawiam K

3 komentarze:

  1. Ja kiedyś kupiłam gąbki Ebelin, bo wiele osób je poleca, ale nie byłam zadowolona. Teraz czekam aż przyjdą nowe z aliexpress. Może będę lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych produktów nie miałam. Muszę właśnie kupić sobie mowę gąbki do makijażu i już wiem, żeby tych unikać. Ostatnio kupiłam gąbki w tkmaxx ale nie mogę już tam dorwać tych samych co ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnych z tych produktów, a gabeczek nie używam :P

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...