poniedziałek, 24 sierpnia 2020

3 kosmetyczne hity do 20zł

 Kolejna odsłona trójki kosmetycznych perełek. Tym razem zwiększamy pułap cenowy do 20 złotych. Przypominam, że bazuję na cenach drogerii internetowych.

  • Vipera róż do policzków nr 21 - zamknięty w poręcznym pudełeczku róż w dość żywym kolorze, jest półmatowy w stronę satyny, ładnie nakłada się na skórę nie tworzy plam, a efekt można stopniować, bo nie jest przepigmentowany Cena to ok 16zł

 

  • Hean paletka do brwi nr 1  - zawiera wosk i dwa cienie do brwi. Wosku akurat nie używam, ale cienie bardzo dobrze się nakłada, z powodzeniem można je dokładać aż do uzyskania pożądanego efektu, są wytrzymałe Cena to ok 18zł

 

  • Pierre Renee Glitter Primer - klej jest transparentny i ma średnio gęstą konsystencję, świetnie utrzymuje cienie metaliczne i brokaty nawet na mojej tłustej i opadającej powiece. Trzeba jednak uważać, żeby nie nałożyć go za dużo, jest niesamowicie wydajny cena to ok 19zł

 

To moje takie makijażowe hity. A jakie są Wasze tanie perełki? Dajcie znać w komentarzach:)
Pozdrawiam K

2 komentarze:

  1. Czytałam o tych produktach, ale żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam perełek, ale chętnie kupię ten Glitter Primer

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...