niedziela, 6 września 2020

Denko ostatnich tygodni

Czas na kolejną odsłonę zużytych kosmetyków w ostatnich tygodniach i nie tylko. Tym razem na tapecie tylko pielęgnacja. Ostatnio spodobała się Wam krótka charakterystyka poszczególnych kosmetyków, więc kontynuujemy taką formę;)


  • Bania Agafi szampon cedrowy wzmacniający - dobrze domywał włosy, nie plątał ich, wydajny, ładny zapach
  • BingoSpa oceaniczna sól do kąpieli - piękny zapach, wydajna, nie podrażniała skóry, idealna do domowego SPA
  • Yves Rocher płukanka octowa z malin - włosy po niej są miękkie, gładkie i błyszczące, jest wydajna
  • Bania Agafi mydło w płynie cedrowe - ładny zapach, dobrze się pieni, wydajne
  • Avon płyn do kąpieli Goodbye Tenssion - piękny zapach, wydajny, robi dużo piany, nie podrażnia skóry
  • Oriflame krem do rąk - szybko się wchłania, dobrze nawilża, nie podrażnia
  • Delia serum do twarzy z kwasem hialuronowym - mój ulubieniec, więcej możecie poczytać tutaj

  • Taft lakier do włosów x2 - kosmetyk obowiązkowy u mnie dobrze utrzymuje fryzurę bez sklejania i efektu hełmu
  • Eveline odświeżająco łagodzący aloesowy płyn micelarny - nie podrażniał skóry, bardzo dobrze zmywał makijaż, wydajny
  • Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej szałwia i ogórek - nie powodowała podrażnień, przyjemny zapach, wydajna
  • AA krem półtłusty kojenie podrażnień - stosowałam w okresie zimowym, nadaje się pod makijaż, wydajny, dobrze chroni skórę przed zimową pogodą
  • Manufaktura Lawenda sól kąpielowa z olejami wanilia z lawendą - to prawie bubel, sól ma piękny zapach i dobrze rozpuszcza się w wodzie, ale olejki obklejają wszystko dookoła tylko nie skórę, wychodząc z wanny można się zabić;)
  • Dr Sante odżywka do włosów osłabionych z tendencją do wypadania - włosy wyglądały ładnie i zdrowo, ułatwiała rozczesywanie, była wydajna, nie obciążała włosów, 

Na duży plus:
  • Yankee Candle woski zapachowe 
  • AA Buble Peeling
  • Efektima płatki pod oczy
  • Lbiotica maseczka w płachcie
To tyle w temacie naszych zużyć kosmetycznych. Znacie któryś z tych kosmetyków? Dajcie znać w komentarzach
Pozdrawiam K

4 komentarze:

  1. Znam szampon banii, kiedyś mega często je kupowałam :) Miałam też maskę multibiomask, z tego co pamiętam była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne denko a ja nie znam z niego nic . Płukankę octową miałam zamiar już dawno kupić ale jakoś ciągle zapominam 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to twoje denko kilka produktów też już miałam ale najbardziej mnie ciekawi z tego zestawu Delia serum do twarzy z kwasem hialuronowym. Muszę kiedyś kupić sobie .

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...