czwartek, 20 lutego 2020

Nowy rok nowe buble

Pierwszy w tym roku post o kosmetykach, które zupełnie się u nas nie sprawdziły. Co zawiodło nasze oczekiwania?

1. Be Beauty maseczka oczyszczająco kojąca:
  •  maseczka miała konsystencję bardzo gęstego żelu, przez co ciężko się ją nakładało na twarz
  •  było jej bardzo mało - starczyło tylko na strefę T 
  •  nie zrobiła zupełnie nic - zamiast ukojenia pojawiło się lekkie podrażnienie skóry
2.  CND Vilylux lakier do paznokci
  •  bardzo słabe krycie, po trzech warstwach dalej na paznokciach były prześwity
  •  wedle zapewnień Producenta ma się utrzymywać do 7 dni - niestety lakier zaczął odpryskiwać już drugiego dnia (był zastosowany na sprawdzona bazę i top coat) później było już tylko gorzej
3. Calluna Medica krem liftingujący i przeciwstarzeniowy
  •  moje główne zastrzeżenie jest do zapachu - jest bardzo silny, mocno perfumowany nie tylko w opakowaniu, ale zapach utrzymuje się także na skórze, co jest drażniące. Nawet po umyciu rąk ten specyficzny zapach nadal był wyczuwalny. Z każdym następnym dniem stosowania zapach coraz bardziej mi przeszkadzał, a sam krem zaczął podrażniać skórę.
Czy któryś z tych kosmetyków także Was zawiódł? A może się sprawdza? Dajcie znać;)
Pozdrawiamy
K&A

4 komentarze:

  1. Nie znam, żadnego z wymienionych kosmetyków i jak widać nie mam co żałować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście żadnego z nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te maseczki z Biedronki.. Kupiłam w kilku kolorach i wyrzuciłam, bo wstyd byłoby komukolwiek je oddać. Czerwona mi zafarbowała nawet twarz.. Totalny bubel.

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...