niedziela, 2 lutego 2020

Ulubieńcy stycznia

Cześć!
Czas płynie tak szybko, że nie zdążyłam nawet zauważyć kiedy uciekł nam kolejny miesiąc. Mimo to, w jego trakcie udało mi się odnaleźć kilka kosmetycznych perełek. Poniżej krótkie zestawienie pielęgnacji twarzy, ciała, włosów oraz moja makijażowe odkrycie.



  • Uzdrovisco całodniowy krem odżywczy - krem stworzony ze składników naturalnego pochodzenia. Świetnie odżywia skórę nie pozostawiając na niej tłustego filmu. Nie zapycha, świetnie sprawdza się jako pielęgnacja mieszanej cery. Plus za ekologiczne opakowanie. W przyszłym tygodniu na blogu pojawi się jego dokładna recenzja, więc stay tuned...
  • Altapharma sól do kąpieli - sól do kąpieli o różnym działaniu (rozgrzewająca, z olejkami eterycznymi, odprężająca), świetnie sprawdzi się po męczącym dniu lub w czasie choroby. Nadają wodzie piękny kolor i niesamowicie pachną. Do kupienia w Rossmanie, cena ok 3-4 złote za saszetkę. 
  • Anwen Olej Marakuja do włosów wysokoporowatych - moja miłość do produktów Anwen ciągle rośnie z użyciem każdego kolejnego produktu. Olej ten jest idealnym podkładem do nałożenia maski. Wygładza włosy i zapobiega ich puszeniu. Produkt jest bardzo wydajny, gdyż kilka kropel spokojnie wystarczy do nałożenia na całe włosy. Plus za szklane opakowanie i piękną szatę graficzną.
  • Bourjois Healthy Mix - produkt wszystkim dobrze znany, ale jest dla mnie czymś nowym. Nie spodziewałam się, że nawilżający podkład może tak dobrze wyglądać na mieszanej skórze. Świetny do codziennych makijaży, skóra wygląda na zdrową, świetlistą. Ma średnie krycie, ale można je podbudować. Idealny na codzienne, niezobowiązujące wyjścia. 
Styczeń nie obfitował zbytnio w wiele nowości, ale udało się znaleźć kilka takich, które na pewno zostaną ze mną na dłużej. A jakie są Wasze odkrycia w nowym roku?
Czekamy na Wasze opinie.

K&A 💕

1 komentarz:

  1. Burżuja miałam i bardzo dobrze wspominam. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki Anwen.

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...