czwartek, 2 kwietnia 2020

Ulubieńcy marca

Hej!
Jak to zwykle na początku miesiąca bywa - czas na kosmetyczne podsumowanie ubiegłego miesiąca. Ze względu na trwającą kwarantannę, przeważa tym razem głównie pielęgnacja, gdyż korzystam z okazji i mam makijażowy detoks.


  • Cien pianka do mycia - bardzo ciekawy produkt, dorwany podczas codziennych zakupów w Lidlu. Mydło w formie pianki bardzo przypadło mi do gustu. Bardzo wydajny produkt - jedna pompka wystarcza na dokładne umycie rąk. Bardzo fajny design opakowania oraz piękny zapach.
  • Anwen szampon Wake it up - świetny szampon oczyszczający o zapachu kawy. Genialny na trudne poranki. Świetnie czyści włosy nie podrażniając skóry głowy. Łatwo się go zmywa, ponieważ jest to peeling enzymatyczny - bez zawartości drobinek. Ogromny plus za opakowanie z pompką, o designie opakowań to nawet nie ma co wspominać, bo wszystkie są genialne.
  • Bourjois Volume reveal - kolejny tusz tej marki, który chyba przebił mojego dotychczasowego ulubieńca Twist Up The Volume. Świetnie rozczesuje rzęsy, wydłużając je i maksymalnie pogrubiając, dając niesamowitą objętość. Plus za powiększające lusterko, które przyda się nie tylko podczas wyjazdów, czy makijażu w trudnych warunkach, ale pozwoli dokładnie wytuszować rzęsy w domu.
  • Manufaktura piękna - produkty do pielęgnacji ciała i kąpieli, które w ostatnim czasie można było nabyć w Rossmanie. Niestety nie udało mi się ich znaleźć w sprzedaży online (jeśli wiecie gdzie kupić, dajcie znać!), więc cieszę się że zrobiłam niewielki zapas w cenie na do widzenia. Produkty genialnie zabarwiają wodę, niesamowicie się pienią i pięknie pachną. Taka kąpiel to niesamowita przyjemność.
A jakie są Wasze rytuały podczas obecnej sytuacji? Ja nie ukrywam od czasu do czasu potrzebuję się umalować, dla własnej satysfakcji lub przetestowania różnych makijaży. Ale głównie daje skórze odpocząć lub mocno ją odżywiam i nawilżam oraz oczyszczam.
Dajcie znać jak sobie radzicie 😊
Pozdrawiamy gorąco!
K&A 💕

2 komentarze:

  1. Ten szampon Anwen mnie ciekawi 🤔 sama dorwałam jeden produkt do kąpieli manufaktura ale narazie tylko raz zdążyłam użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle zapominam o piance z Lidla. A już kilka razy o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...