wtorek, 26 maja 2020

Kosmetyki, które mnie zawiodły i buble

W dzisiejszym poście ponarzekamy na kosmetyki. Czekałyśmy aż uzbiera się ich więcej. Nie jest ich na szczęście dużo. Jedne nas rozczarowały a drugie to dla nas niestety buble.

Rozczarowania:

Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara

  • szczoteczką nie da się umalować rzęs bez totalnego ubrudzenia górnej powieki - mimo wielokrotnego używania i uważania górna powieka i tak zostanie ubrudzona
  • z czasem tusz zaczyna odbijać się i osypywać
Bielenda Biovegan odżywka do paznokci z proteinami pszenicy
  • trzeba nałożyć 2-3 warstwy żeby uzyskać na paznokciu warstwę ochronną
  • bardzo szybko zaczyna schodzić z paznokci - dosłownie na drugi dzień
  • warstwy można dokładać, ale odżywka jeszcze szybciej schodzi z paznokci
Buble

Maybelline Fitme anti-shine stick
  • podkład zawiera pudrowy wkład, który ma dawać matowe wykończenie - nic takiego nie daje
  • daje bardziej satynowe wykończenie, które bardzo szybko się wyświeca
  • podkład nie trzyma się twarzy, migruje, wyciera się, wręcz z niej znika
Got2b suchy szampon w piance
  • dla mnie to zupełna nowość jeśli chodzi o formułę szamponu, dlatego tym bardziej przeczytałam zalecenia producenta
  • niestety pianka nie robi nic - nie odświeża, nie unosi i nie oczyszcza włosów
  • mam wrażenie, że włosy wyglądają gorzej po jej zastosowaniu

Czy któryś z tych kosmetyków także Was zawiódł? A może się sprawdza? A może zawiódł Was ostatnio jakiś inny kosmetyk Dajcie znać;)
Pozdrawiamy
K&A

2 komentarze:

  1. Z got2be mam suchy szampon i jest nienajgorszy ale pianki jeszcze nie używałam i jak widać nic nie straciłam 😉 Restzy kosmetyków również nie znam i raczej po nie nie sięgnę😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie miałam. Może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...