czwartek, 4 czerwca 2020

Ulubieńcy maja

Cześć!
Początek nowego miesiąca to idealny czas na podsumowanie kosmetycznych ulubieńców. Nie przedłużając - moje top 3 maja:


  • Lovely Miss Lily - świetna paleta dla początkujących. Cienie dość łatwo się blendują, nie robią plam. Plus za dużą różnorodność kolorów oraz dużą ilość matów w różnych odcieniach brązu. Świetna do dziennych, wiosennych i letnich makijaży. Minus za średnią trwałość cieni - bez bazy nie ma większych szans,  ale za taką cenę (kupione podczas promocji w Rossmanie za około 14 złotych) można im to wybaczyć.
  • Wibo Eyebrow Pencil Shape & Define - bardzo ciekawy produkt. Wykręcana kredka w kształcie trójkąta pozwala wyrysować pożądany kształt brwi. Szczoteczka pozwala wyczesać nadmiar produktu oraz ułożyć włoski w odpowiedniej formie. Świetna opcja na wyjazdy. Mój kolor to 2, ciepły, lekki brąz.
  • WS Academy Poranna Rosa Odżywka do włosów bez spłukiwania - moje zdecydowane odkrycie, którego recenzję możecie przeczytać na Instagramie. Główne zalety to widoczne wygładzenie włosów, ułatwienie rozczesywania oraz przepiękny zapach produktu.
Zestawienie w tym miesiącu bardzo krótkie, gdyż w kosmetyczce znalazło się raptem kilka nowości, a makijaż i pielęgnacja opiera się głównie na sprawdzonych produktach, o których już pisałam.
A jak wygląda w obecnych czasach Wasza pielęgnacja?
Czy kwarantanna coś zmieniła w tym obszarze?
Czekamy na Wasze opinie!
K&A 💕💕

2 komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pokazane przez Ciebie kosmetyki widzę pierwszy raz i nie miałam okazji używać. Zaciekawiła mnie zarówno odżywka jak i kredka ;) Jeśli chodzi o moją pielęgnację to teraz bardziej przykładam do nie uwagę, nie mówię, że wcześniej tego nie robiłam jednak jakoś bardziej się na niej skupiam i widzę poprawę stanu skóry;)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...