piątek, 9 kwietnia 2021

Krótka recenzja AA krem pod oczy

 Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu pod oczy od AA


Producent obiecuje:

  • Regeneracja i wygładzenie - olejki arganowy i z amarantusa uelastyczniają skórę i działają przeciwzmarszczkowo, zapewniając jedwabistą gładkość.
  • Elastyczność i odżywienie - masło shea i bisabolol dogłębnie regenerują i przywracają skórze komfort i ukojenie.
  • Doskonałe nawilżenie - betaina utrzymuje odpowiednie nawodnienie skóry i nadaje miękkość.

Moje spostrzeżenia:
  • Krem zamknięty jest w tubce, przez co wygodnie się go aplikuje
  • Ma lekką, ale treściwą konsystencję przez co dobrze się rozprowadza 
  • Skóra pod oczami jest wyraźnie nawilżona i ujędrniona, łagodzi oznaki zmęczenia
  • Mam dość wrażliwe oczy, ale w żaden sposób ich nie podrażnił. 
  • Jest wydajny
Na minus:
  • Nie wchłania się całkowicie tworząc śliską warstwę pod oczami
  • Nie nadaje się pod makijaż, ponieważ strasznie się roluje uniemożliwiając nałożenie korektora czy jakiegokolwiek innego kosmetyku kolorowego
Mam mieszane odczucia co do tego kremu, ponieważ miałam nadzieję, że będzie dobrze się sprawdzał pod makijaż, niestety tak się nie stało i stosuję go wyłącznie na noc.

Znacie ten krem? Może polecicie mi dobry krem pod oczy pod makijaż? 

Pozdrawiamy
K&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...