piątek, 4 czerwca 2021

Ulubieńcy maja

 Czas na podsumowanie kosmetyczne kolejnego miesiąca. W maju skupiłam się na zużywaniu kosmetyków z mojego projektu zero, dlatego ulubieńcy mocno okrojeni.

  • Golden Rose róż do policzków w odcieniu 09 Soft Rose - bardzo ładny świeży kolor, róż ma matowe wykończenie, pigmentacja jest na średnim poziomie, ale można budować jej intensywność, co w różach jest dla mnie zdecydowaną zaletą

  • Avon mgiełka do ciała Aquavibe - orzeźwiające połączenie kwiatów i cytrusów (dla mnie na szczęście nuta cytrusów jest mało wyczuwalna), zapach jest lekki, nie duszący idealny na lato

  • Paese pomada do brwi - kosmetyk ma gęstą konsystencję, łatwo się nakłada, nadmiar można z powodzeniem wyczesać, można również dobudować kolor, efekt utrzymuje się cały dzień, już wiem że będzie bardzo wydajna

  • Yves Rocher woda perfumowana Garden Party - delikatny i zarazem trwały zapach, który jest idealny dla mnie na cieplejsze dni


Jakie zapachy lubicie na cieplejsze dni? Dajcie znać w komentarzach

Pozdrawiamy K&A

3 komentarze:

  1. Nie znam niestety żadnego ulubieńca natomiast ja na lato bardzo lubię owocowe mgiełki bebeauty i avon, natomiast jeśli chodzi o perfumy, to ostatnio znów wróciłam do zapachu Avon EVE Duet Radiant & Sensual 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie lubię ciężkie zapachy przez cały rok, ale latem staram się kupić jakąś świeżą mgiełkę, kwiatową lub cytrusową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki są mi nieznane ale ten róż ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...