środa, 10 stycznia 2018

Ulubieńcy roku 2017 2/2

Zapraszamy na drugą część kosmetycznych ulubieńców minionego roku

ULUBIEŃCY ROKU 2017 BY K.

KATEGORIA PIELĘGNACJA:

  •  Yves Rocher pomadka pielęgnacyjna o zapachu czereśni - przede wszystkim rewelacyjnie pachnie, ale również dobrze nawilża usta nadając im lekki różowy kolor
  • AA krem pod oczy 30+ Energia młodości - krem o lekkiej konsystencji, dobrze nawilża okolice oczu, nie powodując podrażnień. Świetnie nadaje się pod makijaż
  • Ziaja krem wygładzający 25+ - jest to krem półtłusty idealny na okres jesienno zimowy, ponieważ ochrania skórę przed zimnem i wiatrem. Nie podrażnia skóry i nadaje się pod makijaż - twarz trzeba tylko troszkę mocniej przypudrować
  • Joanna Kąpiel solankowa o zapachu lasu - ma przepiękny zapach, dzięki czemu można połączyć kąpiel z aromaterapią. Nie powoduje podrażnień, nie wysusza skóry,tworzy lekką pianę.
  • Holika Holika żel aloesowy - jest genialny ze względu na swoją wielofunkcyjność. Uratował mi skórę po zbyt intensywnym opalaniu, jest świetny jako kojąca maseczka do twarzy, ale również na różne przebarwienia oraz podrażnienia skóry
  • Balsam do włosów Rose Vital of Bulgaria - przywieziony z wakacji okazał się świetnym kosmetykiem. Oprócz delikatnego różanego zapachu bardzo dobrze wygładza włosy, ułatwia ich rozczesywanie nie obciążając ich. Bardzo się cieszę, że kosmetyki tej firmy można kupić już w Polsce poprzez Internet na pewno kupię produkty z tej serii.
KATEGORIA MAKIJAŻ


  • Golden Rose róż 09 Soft Rose - piękny zgaszony róż w wersji matowej. Bardzo dobrze się nakłada i pięknie wygląda na twarzy - nie tworzy efektu matrioszki.
  • HEAN High Definition puder sypki transparentny - rewelacyjny puder, który bardzo dobrze współpracował z rożnymi podkładami, kremami BB oraz CC. Przedłużał trwałość makijażu opóźniając wyświecanie się skóry
  • Avon Mark spray utrwalający makijaż - produkt spełniający swe zadanie. Dyfuzor daje bardzo delikatną mgiełkę, dzięki czemu kosmetyk można łatwo zaaplikować
  • Inglot baza pod cienie - świetnie utrzymuje cienie przez długie godziny na mojej tłustej i opadającej powiece. Nie zdarzyło mi się, żeby po zaaplikowaniu tego kosmetyku jakiekolwiek cienie mi się zrolowały
  • Bell Chillout matowa pomadka w płynie nr  - idealny kolor na dzień i nie tylko (przy mocniejszym makijażu oka też świetnie się nadaje). Nie jest to kolor trwały w 100%, ale zjada się równomiernie i bardzo łatwo można go uzupełnić, po czym dalej wygląda bardzo dobrze
  • Avon Mark pomadka - piękny zgaszony róż, jest żywszy niż pomadka z Bell. Nie jest to pomadka trwała, jednak usta wyglądają w niej na pełne i zdrowe, ponieważ nie podkreśla suchych skórek. Jak tylko nadchodzi wiosna nie rozstaje się z tą pomadką
  • Goden Rose Matte Lipstick Crayon - pomadka w kredce to mój ulubiony patent. Jest poręczna i wszędzie się zmieści. Kolorów z tej serii mam już chyba kilkanaście i cały czas  bardzo je lubię. Przede wszystkim za świetną gamę kolorystyczną, łatwość w aplikacji i to jak ładnie wyglądają na ustach. Nie mogę wymienić tylko jednego czy dwóch kolorów, bo każdy posiadany przeze mnie ma w sobie coś:)
KATEGORIA ZAPACHY I AKCESORIA

  • Avon Rare PEALS - piękny, lekko pudrowy zapach dla mnie idealny na okres jesienno zimowy. Dobrze się utrzymuje na skórze
  • Yves Rocher woda toaletowa Naturelle - to mój ulubiony zapach z kolei kiedy jest już ciepło i słonecznie - jest rześki i przyjemny, długo utrzymuje się na skórze i ne jest męczący
  • Avon Mark top coat gel shine - świetnie przedłuża trwałość klasycznych lakierów i nadaje im dodatkowy połysk niczym tafla szkła
  • Zalotka do rzęs - tak jest akurat z Golden Rose. To jest moje wielkie odkrycie tego roku. Mam niestety krótkie i proste rzęsy. Do tej pory bazowałam tylko na podkręcających tuszach do rzęs jednak efekt nie do końca był jak chciałam. Przy użyciu zalotki moje rzęsy są pięknie podkręcone, co bardzo mi się podoba:)
  • Szczotka Tangle Teezer - to moje drugie odkrycie tego roku. Dokąd nie miałam rozjaśnionych włosów nie rozumiałam zachwytów nad tą szczotką. Teraz w pełni je rozumiem - łatwość rozczesywania włosów i mniej wyrwanych mówi samo za siebie

Czekamy na Wasze komentarze:)
K & A 

1 komentarz:

  1. Znam jedynie matowe kredki z GR :) Ja akurat zakochałam się w nr 10 , to mój ulubiony kolor w codziennym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...