środa, 16 października 2019

Vichy Mineral 89

Zapraszam na recenzję ciekawego kosmetyku od Vichy. Chodzi o Vichy Mineral 89 to wzmacniająco - nawilżający booster.




Producent zapewnia:
  •  booster zawiera stężoną w 89% wodę termalną z Vichy, naturalnie wzbogaconą o 15 minerałów oraz kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia
  •  woda termalna ma wzmocnić barierę ochronną skóry 
  •  kwas hialuronowy ma zapewnić natychmiastowe uczucie sprężystości i nawilżenia oraz zdrowy wygląd skóry
  •  nadaje się do każdego typu skóry
  •  jest hypoalergiczny
Moje spostrzeżenia:
  •  kosmetyk zamknięty jest w poręcznym opakowaniu
  •  konsystencja jest bardzo delikatna, żelowo - wodnista, praktycznie bez zapachu
  •  jest wydajny wystarczy 1-3 kropli do nałożenia na twarz
  •  bardzo szybko się wchłania
  •  skóra jest miękka w dotyku i gładka
  •  nie ma uczucia ściągnięcia
  •  nie podrażnia skóry
  •  nie zapycha porów
  •  może stanowić jedyny kosmetyk w pielęgnacji lub być częścią pielęgnacji kilkuetapowej - ja stosowałam go samodzielnie

Moja skóra (mieszana) bardzo się polubiła z tym kosmetykiem, szczegołnie teraz kiedy zaczyna się sezon grzewczy,  daje mi ukojenie i odpowiednią dawkę nawilżenia.

Czy któraś z Was stosowała ten kosmetyk? Chętnie poznamy Wasze wrażenia

Pozdrawiamy K&A

2 komentarze:

  1. Sporo dobrego już o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wam przypadł do gustu.. Muszę wypróbować. :) pozdrawiam, @olaaskrzyniarz(instagram)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...