niedziela, 27 października 2019

TTA Celebrate

Z okazji 15 - lecia kolekcji Today Tommorow Always od Avon pojawił się nowy zapachowy duet TTA Celebrate. Oto krótka recenzja tych zapachów.




TTA Celebrate dla Niej
  • Główne nuty zapachowe: esencja cytrusowa, kwiat pomarańczy, żywica balsamiczna
  • Nuty głowy: neroli, wiciokrzew
  • Nuta serca: tuberoza
  • Nuty bazy: cedr, piżmo

Zapach jest ciekawy, głęboki i aromatyczny. Na pierwszy plan wybija się zdecydowanie zapach kwiatów, ale zaraz za nim przebija się zapach cytrusów i nutka czegoś gorzkiego, cięższego. Nie jest to zapach lekki i rześki, typowy na lato, dlatego nie do końca mi spasował.

Wydaje mi się, że spodoba się osobom lubiącym trochę cięższe zapachy, idealny żeby się nim otulić jesienią. Raczej nie dla młodych kobiet (chociaż gusta są różne), a bardziej dojrzałych. Mojej mamie i tacie zresztą też spodobał się bardzo, jest to dla niej zapach na tzw wyjście;)
 

TTA Celebrate dla Niego
  • Główne nuty zapachowe: neroli, nuty waniliowe, mech dębowy
  • Nuty głowy: włoska bergamotka, neroli, lawenda
  • Nuty serca: kwiat pomarańczy, irys, aksamitna wanilii
  • Nuty bazy: wetiwer, drewno cedrowe, mech dębowy
Zapach jest także ciekawy i głęboki. Na pierwszy plan wybijają się nuty drzewne, a potem pojawia się lekki zapach słodki. Dla mnie ten zapach nie jest tak ciężki jak wersja damska, ale równie elegancji.

Opisywanie zapachów jest bardzo ciężkim zadaniem i mam nadzieję, że sobie z nim jakoś poradziłam;) Czy ten zapach się wam spodobał czy może jest zupełnie nie w Waszym stylu?
http://u.grubo.io/5mr
Pozdrawiam
K&A



1 komentarz:

  1. Uwielbiam zapachy od Avon, mam swoich ulubieńców - Celibe oraz Eve ;)

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...