niedziela, 6 października 2019

Recenzja kosmetyków do ust Nivea i Avon

Kosmetyki do pielęgnacji ust zawsze były obowiązkowe w mojej pielęgnacji, jednak kiedy zaczęłam używać pomadek matowych i bardzo się z nimi polubiłam moje usta zaczęły cierpieć. Nawilżenie ust stało się dla mnie podstawą. Obecnie pomagają mi w tym te dwa balsamy:




Nivea Mango Shine Pielęgnująca pomadka do ust

Producent zapewnia:  Pomadka NIVEA® Mango Shine rozpieści Twoje usta pysznym zapachem mango, nadając im delikatny połysk! Wyjątkowa formuła wzbogacona błyszczącymi pigmentami natychmiast wtapia się w Twoje usta, zapewniając im 24-godzinne nawilżenie. Rozprowadza się tak łatwo i równomiernie, że nie potrzebujesz nawet lusterka. Dla pięknych, lśniących i miękkich ust, które można całować przez cały dzień!

Moje obserwacje:
  • genialny zapach
  • nie jest gorzka w smaku
  • nie pozostawia tłustej warstwy
  • wygładza i zmiękcza usta
  • dobrze się wchłania
  • przyjemna w noszeniu
  • łatwo się rozprowadza

Avon True Nourishing Lip Oil

Producent zapewnia:  lejek doda Twoim ustom blasku i zatroszczy się o delikatną skórę Twoich warg. Jego bogata formuła z olejkami i witaminą E intensywnie ją odżywi i błyskawicznie zwiększy poziom nawilżenia nawet 3-krotnie, chroniąc usta przed wysuszeniem.
Nie pozostawia uczucia lepkości ani tłustej warstwy. Będziesz mile zaskoczona wyjątkowym komfortem już chwilę po jego użyciu.
Produkt wzbogacony jest olejkiem jojoba, olejkiem awokado, olejkiem kokosowym oraz witaminą E.

Moje obserwacje:
  • konsystencja żelowo oleista
  • nie ma gorzkiego smaku
  • wygładza, odżywia i nawilża
  • niweluje suche skórki
  • przyjemna w noszeniu
  • łatwo się rozprowadza
Oba te balsamy bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. Balsamy do ust od Nivea już dawno zagościły w mojej kosmetyczce i na ogół bardzo dobrze się sprawdzają. Niespodzianką było, że olejek od Avon tak dobrze sobie poradził, bo moja skóra generalnie nie lubi się z olejami, a ten olejek rewelacyjnie radzi sobie z regeneracją ust "zmęczonych" noszeniem matowych pomadek.

A jakie kosmetyki do pielęgnacji ust sprawdzają się Wam najlepiej?
Pozdrawiamy K&A

3 komentarze:

  1. Miałam pomadkę Nivea, ale akurat w wariancie wiśniowym i fajnie mi się sprawdzała. Z Avonu mam te balsamy color trend jagodowy i melonowy. Oba super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nivea ma już kultowe te swoje pomadki. Jakiś wariant mam w zapasach, ale na razie musi poczekać na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze z dr organic burts bee. Naturalne składy i świetne działanie

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...