sobota, 18 stycznia 2020

Recenzja: Anwen Shake Your Hair

Cześć!
Niedawno skończyłam puszkę nowego suplementu stworzonego przez Anwen - Shake Your Hair.
Ponieważ otrzymałam produkt do przetestowałam i zajęło mi to równy miesiąc - czas na opinię.





OPIS ANWEN:

Codzienna porcja SHAKE YOUR HAIR uzupełni Twoją dietę o składniki kluczowe dla zdrowia, kondycji i wyglądu włosów.
Cynk, biotyna i selen pomagają zachować zdrowe włosy. Miedź wspiera utrzymanie prawidłowej pigmentacji. Suplement zawiera także kompozycję witamin z grupy B oraz wit. C, które biorą udział m.in. w procesie wzrostu włosów. L-metionina i L-cysteina to aminokwasy niezbędne w prawidłowej syntezie keratyny, stanowiącej podstawowy składnik komórek włosa.

Sposób użycia: 4 płaskie miarki proszku rozpuść w max. 200 ml wody. Stosuj raz dziennie.


MOJA OCENA:

  • dobry, przemyślany skład,
  • łatwo przyswajalna forma, 
  • owocowy, słodki smak,
  • piękne, trwałe opakowanie, które można ponownie wykorzystać #zerowaste,
  • bardzo wydajny produkt - puszka starcza na miesięczną kurację
Nie wiem jaki wpływ mogłoby mieć długofalowe stosowanie produktu, ale zauważyłam kilka pozytywnych zmian. 
  1. Włosy przestały mi nadmiernie wypadać - a niestety w czasie przesilenia jesiennego wypadają mi na potęgę. Stosowanie produktu pozwoliło zminimalizować ten problem.
  2. Włosy są dużo bardziej sprężyste, nie wiem czy stosowanie produktu miało też na to wpływ, ale zdecydowanie poprawił mi się mój naturalny skręt. Włosy są mocniejsze i wyglądają zdrowiej.
  3. Paznokcie rosną jak szalone! Troszkę to problematyczne przy noszeniu hybryd, ale bardzo, bardzo cieszy.

OGÓLNA OPINIA:

Formuła produktu sprawiła, że w odróżnieniu od tabletek (które łykam regularnie przez maksymalnie kilka dni) stosowałam go regularnie. Słodki owocowy smak sprawił, że piłam go bardziej jako napój niż suplement. Duży plus za ekologiczne opakowanie. 
Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych, wręcz odwrotnie - same plusy. 
Teraz zaczęłam przyjmować inny zestaw witamin, ale chciałabym powtórzyć tę kurację.
Mam na liście kolejny ulubiony produkt Anwen.


A co Wy sądzicie o przyjmowanie suplementów? Czy znacie produkty Anwen?
Czekamy na komentarze!
K&A 💕

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...