środa, 20 stycznia 2021

Projekt zero cz2

 W dzisiejszym poście kolejne podejście do Projektu zero. Pomimo, że poprzednie podejście wypadło gorzej niż się spodziewałam to się nie zniechęcam. Tym razem projekt wydłużam do 5 miesięcy czyli do czerwca kiedy to zrobię podsumowanie i zdecyduję czy będę go kontynuować do końca roku. 

Kosmetyki, które wybrałam częściowo przeszły z poprzedniego projektu, ale mamy także kilka nowości. Jeżeli uda mi się zużyć któryś z kosmetyków wprowadzę kolejny. 


I kilka zbliżeń:



Mam nadziejże, że tym razem pójdzie mi o wiele lepiej, a to na pewno mnie zmotywuje do dalszego używania i zużywania moich kosmetyków.

Trzymajcie kciuki

Pozdrawiam K

1 komentarz:

  1. Sporo kosmetyków już na wykończeniu więc na pewno w czerwcu wynik będzie zadowalający :) najważniejsza to systematyczność w używaniu, chociaż z czasem ciężko z tym. Wiem po sobie bo też mam problem z wykończeniem niektórych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...