wtorek, 12 stycznia 2021

TOP 5 roku 2020 by A

 Cześć!

    Czas na krótkie podsumowanie minionego roku. Ponieważ nie obfitował on w większe wyjścia czy wakacyjne wyjazdy, a część makijażu i tak lądowała wtarta w maseczkę – wybrałam najlepszą moim zdaniem piątkę, po którą sięgałam najchętniej. 

    W 2020 skupiłam się głównie na stosowaniu pielęgnacji i minimalizowaniu kosmetycznych zapasów. Moim celem na 2021 jest uszczuplenie kolorówki – której jak się okazuje nie potrzebuję aż tak dużo – a znalezienie odpowiednio dobranych kosmetyków do twarzy, ciała oraz włosów.




  1. Pretti Lip Sleeping Mask – nawilżająco-odżywcza maseczka do ust na noc – nowość w mojej kosmetyczce, ale na pewno zostanie ze mną na dłużej. Jest to dość lepki balsam o konsystencji miodu. Dogłębnie nawilża i pielęgnuje usta. Stają się miękkie i wygładzone. Dostępna w Hebe.

  2. Loreal Infallible Magic Loose Powder - pojawił się w ulubieńcach listopada, jest to mój ulubiony kosmetyk do wykończenia makijażu, przebił ulubiony dotąd puder z ecocery.

  3. Elf Oil Free SPF 15 Sunscreen Flawless Finish - więcej przeczytacie o nim tutaj. Świetny podkład na co dzień, który nie zapycha cery. Cera wygląda na zdrową i lekko rozświetloną, bez efektu wyświecenia.

  4. Bielenda Professional Specjalistyczny krem normalizująco-nawilżający z bakuchiolem - bezkonkurencyjnie najlepszy produkt z całej serii. Szybko się wchłania, nawilża skórę. Świetnie nadaje się pod makijaż. Recenzja ulubieńca dostępna tu, więcej o całej serii przeczytacie tutaj.

  5. Anwen Eco Hair Brush - na dobre rozstałam się z Tangle Teezerem na rzecz tej genialnej szczotki, która świetnie sprawdza się do rozczesywania włosów oraz wcierania wcierek połączonych z masażem. Moja opinia pojawiła się kilka tygodni temu tutaj.


Co Wam sprawdziło się najlepiej? Jakie są Wasze kosmetyczne cele na ten rok?

Podzielcie się swoimi odkryciami i planami w komentarzach.

Pozdrawiamy

K&A


1 komentarz:

  1. Skromne ulubieńcy roku ale jak widać same sprawdzone perełki ;) U mnie takich ulubieńców było więcej i nawet pojawił się na ten temat wpis .

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...