wtorek, 4 maja 2021

Ulubieńcy kwietnia

 Witajcie kochani!

Z kalendarza wyrwaliśmy już kilka majowych kartek, więc czas rozliczyć się kosmetycznie z kwietniem.




Zapraszamy na ulubieńców miesiąca:

  • Institut Esthederm Cellular Water Mist Hydra - Booster (Woda komórkowa w sprayu) - mimo że mamy do czynienia z produktem wysokopółkowym, jest naprawdę warty uwagi. Świetnie sprawdza mi się pod makijaż, gdyż jest to serum w mgiełce. Nawilża skórę i przygotowuje ją do nałożenia dalszej pielęgnacji. Mam wrażenie, że dzięki aplikacji tego produktu makijaż lepiej się „przykleja” i dłużej utrzymuje.

  • Garnier Skin Naturals - Płyn micelarny pielęgnujący z wyciągiem z bławatka – moje kosmetyczne odkrycie, świetnie domywa makijaż, nie zostawia tłustej warstwy, złożony z naturalnych składników.

  • Lovely Pastel Tropics, kredka do oczu – miękka, świetnie napigmentowana, wykręcana kredka. Ma ‘masełkową’ konsystencję, bardzo prosto się nią maluje kreskę, jest ciekawym wykończeniem makijażu. Jej jedynym minusem jest to, że dość szybko się zużywa, jednak przy tej cenie nie jest to zbyt dużą wadą.

  • AA Healthy Wear Foundation, nawilżający podkład rozświetlający – jestem zaskoczona jak świetnie na mojej mieszanej skórze sprawdza się rozświetlający podkład. Ma naprawdę dobre krycie, skóra wygląda na zdrową, świeżą i błyszczącą. Przy moim typie cery wyświeca się dość szybko, jednak po dobrym przypudrowaniu matującym pudrem sprawdza mi się jako kosmetyk na co dzień.


Z nadejściem długo wyczekiwanej wiosny przyszedł czas na lżejsze, świetliste wykończenia oraz więcej kolorów na oczach.

A czego Wy używacie najchętniej? Jakie kosmetyki skradły Wasze serce w poprzednim miesiącu?

Pozdrawiamy

K&A

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam, że Garnier ma taki płyn w wersji niebieskiej. Chyba muszę się jej przyjrzeć bliżej :) ta kredka z Lovely natomiast mocno mnie interesuje bo widziałam swatche w internecie i mają sporo ciekawych kolorków.

    OdpowiedzUsuń

Natu Care - z troską, naturalnie

  Nasze ciało z powodu przemian w życiu bardzo szybko się zmienia. Dlatego konieczne jest, by nadążać za tempem zmian i dbać o potrzeby swoj...